Tai olla eilen, kun mua ahisti ihan suunnattoman paljo. Olin lähössä ulos, ja joo kyllä mä lähinkin, kun alko kamalasti ärsyttämään. Sit knu olin kävelly vähän matkaa, ärsytys vaihtu ahistukseks ja alko kaikki tuntuu tukalalta. Vaikka se ahistus tuli sisältäpäin, niin helpotti vähän, kun otti pipon pois päästä. Pääsin postille asti, sain sen kirjeen siis perille ja olin lpeä itestäni. Lähin sitte takas kotiin, niin otin lapasetkin pois, ku ahisti edellee, ja sit lähti kaulaliina. En mä tiiä, sit mua alko kamalasti itkettää, mut en mä kyl ruvennu itkemään siinä tiellä. Kyl mä onneks kotii selvisin. Sit vaa painelin omaa huoneesee, laitoin musiikkii soimaa, jotain volumit 32, väh yli puolen välin. Ja nukkumaa. Ja sit heräsin joskus parin tunnin päästä ku isoveli jutteli kaverisa kans jossain huoneessaa tai koneella varmaan.

No jee, sain mä jotain kirjotettua!

Mut mun pitäs lukea varmaan niihin helkkarin enkun kokeisii huomenna, ku tänää enkä eilen luken, vaikka piti. Tiistaina ku on sit ne. Siis oho, tänää luen, kello onki jo sunnuntain puolella, joo, kellot ne liiikkuu päivissä. Mut siis, lauantain ja perjantain oli tarkotus lukee. Ja siivoo piti kans, mut enpä oo sitä(kään) tehny. Jos vaikka päivällä.

Nyt voisin kuvitella lähteväni nukkuun, tai lukemaan, tai jotain.

Briette