Huah, joku muistutti mua taas the jetset life is gonna kill youn lopun aww sugarista. Nyt mä sitten muuta teekkään kun veivaan sitä koko ajan. Se on niin ihana, vielä ku muistaa miten se siellä keikalla meni, ni tässähän meinaa taja lähteä. Oon outo, aivan. Ja jos täs nyt rupee oikeen muistelemaan, nii se Cancerin ballerina-pyärähdys, aww Gerard. Kuolen viäl kohta, en enää saa muistaa, liian ihanaa.

Mut joo, koulussa ihan ihme fiilis, ihanku kaikki olis sieniä syöny. Oikeesti, jengi oli ihan sienissä siällä. Mut ei se mitää, meno oli tasa mahtava, kaikki viäl loma fiiliksissä, nii eihän siällä tunneilla oikee mitää kovin fiksuu voinu olla. Enkussa joku kuuntelu-tehtävä, ni puol luokkaa siäl nauraa hihoihisa, kun oli hieman erikoiset äänet siinä tehtävässä. Sit oli nekii jotka ei tajunnu yhtää mitää, mut eihän se meiltä muilta ollu pois 8'DD Äikässäki jotain videoo vaan katottiin, missä ne ihmiset oli pinkkejä, mitä liä juonu.

Mut ei toi koulu kyllä lomaa voita. Heräsin myöhässä, kun olin heittäny puheliman siin puol seiskalta menemään, ei jaksa kuunnella tyhmää herätys-ääntä. Ja sitte nukuin aina sinne 20 seittemää, enneku äiti tuli kattoo et mitä viäläki nukun. Kyl siin kouluu kerkes, ku oli ekana liikuntaa ergolla, eikä siäl tarvii olla ku vasta 10 yli. Mahtavaa. Ton pyörän kyllä vippaan roskii koht, inhoon niin paljo mennä jollain vinssillä kouluun. Kaveri vähän nauro tolle jutulle, sano et voi olla aika mahtavan näköstä ku tungen pyörää jonnee keittiön roskii. Mähän sanoin, jengi oli sienissä.

Ja yäh, mun pitäs oottaa joulukuuhun et vois värjää hiukset. En muuten tasan oota, mulla tunkee nyt jo niitä ruskeita hiuksia tuolt mustan seasta. Ei oo reiluu. Mut nää vois kyl tehä jonku pika-kasvun, lähinnä etuhiukset, mut mielellää kaikki, ni vois sillee ovelast värjää ne. Ehkä mä nyt sit ootan sinne joulukuulle. Ei hauskaa.

Mun pitäs kohta tilaa joululahjat. Ainaki ne Usedin levyt ja paita ja mitä kaikkee niit nyt oli. Ja muutenki suunnitella et mitä nyt sit muille annan, ku mulla sattuu oleen viäl rahaa. Ja haluun jo bussikortin, ni kouluukii ku menee, ei hiuksist lähe lakka kävelee, niinku nyt. Vammaa.

Briette