Tätä vois kait kutsua jonkin sortin lintsaamiseksi, mutta toisaalta, mulla on äitin lupa jäädä kotiin tänää, koska oli lääkäri aamulla ysiltä. No, oon ollu kotona jo ties minkä aikaa, ja koulukin loppus normaalisti jo yheltä, joten ei se paljoo kiinnotanu mennä sinne kolmeks tunniks enää istuun. Sitä apitsi, mulla on kädet tajuttoman kipeet, kun eilen hakkasin halkoja jonkun aikaa. Mut se oli kyllä hauskaa, siinä voi hyvin purkaa agressioitaa, vaikka ei mulla kyllä ollu ees yhtään vihanen olo ttai mitään. Oikeestaan, oon huomannu, että nykyään oon aivan hyper ilonen ja muuta. En ollenkaan vihanen tai mitään. Jos se johtuu vaikka keväästä tai koulun loppumisesta tai jostain.

Ficcejä menee taas mukavaa tahtia, engalnniksi on oikeestaan ihan hauskaa lukea, se on kuitenkin aika lailla erilaista, ja kiva kun kielitaito kehittyy mukavalla tavalla. Plus jotain Shakespearea oon lukenu nyt melko ahkeraan, kun pitää tehdä arvostelu ja tutkielma kirjasta ja ihmisestä. Ihan rentoa, vaikka koulujuttu onkin. Mut siis, mielenkiintosta oikeestaan, vaikken olis ihan heti uskonu.

Stiina tulee Tanskasta huomennaa!