Huoh, huomaa, että mä oon taas jättäny heitteille koko blogin. Mut niin lojuu mun päiväkirjaki jossain huoneen perimmäisessä nurkassa, ta taitaa se olla jo hyllyssä. Vaivauduin siivoamaan viikko sitte, ihan kannattavaa. Vaikka se onki taas jo ihan räjähtäny. Ehkä kirjottaminen ei vaan oo mun juttu. Mut whatever.

Nään jo harhoja, olin ihan varma että mun huoneen ovi liikku, vaikka mitään kukaan siihen koskenu, eikä meillä nyt niin vetost aoo, varsinkaan, kun se oli ihan paikallaa kuitenki ku uusiksi katoin. Pitäs nukkuu varmaan enemmän.

Lol, luisteluu huomenna taas liikassa. Ihan älytöntä, ku joutuu raahaa niitä luistimia kouluun ja takas. Vaikka jaa, ihan sama, parempi luistella ku uida. Vaikka uintii onki ens viikolla, taidan olla jotenkii uimakyvytön silloin.

Yäh, unohduin lukemaan vuotikseen jotain keskustelua 8'DD Joskus puol tuntuia sitten kun tätä alottelin kirjottamaan, tuntu siltä, että saattas vaikka jaksaa kirjottaakkin, mut nyt, yäh.

Mutta jaa, tänää kattomaan Pekka Töpöhäntä ja Monnin kopla. Kaveri näyttelee siinä, tai useampikin ;)

Tsaaaaaaaaauuu, menen pesemään vaatteita.

Musta tuntuu että tästä tuli harvinaisen teini väkerrelmä :'x

Briette