Ihanaa, viikon loma kohta takana, ja kouluun pitää taas raahautua. Ei jaksa, ei todellakaan. Läksyt odottaa sunnuntai iltaa, kuten tavallista. Unirytmi taas perseellään, nukkumaan mennään tällä hetkellä joskus kolmen neljän välissä yöllä ja ylös noustaan siinä yhden ja kahden välissä, jos sattuu jaksamaan. Ei tuu taas mitään, ku joutuu herätä puol seittemältä.

Tänään ollu joku kahvin juonti päivää, jotain neljä kuppia mennyt alas. 'Aamupalaksi' yritin kahvin kanssa saada jotain muffinsia alas, kun porukoilla oli päiväkahvi aika mun raahautuessa alakertaan. No se muffinssi lens kyllä roskiin. Sitte sain koneen auki, enkä kerenny olla ees viittä minuuttia, ku mut raahattiin mummille ja vaarille käymään. Siällä sitten taas vähän lisää kahvia.

Nyt onnellisesti istun taas koneelle, suunnittelen että kirjeitä pitäs mennä kirjottamaan, kun melkeen kaks kuukautta siitä, että ystäväni ovat kirjottaneet mulle, ja tietenkään en oo jaksanu kirjottaa. Kyllä mä viälä, varmana kirjotan ne ennenku koulut taas jatkuu.
Ja koska olen, ah, niin reipas, lupauduin piirtämään vuotiskalenteriin 2008, tai jotain sellasta, jonkun näköisen vedenneidon, niin sitä pitäs varmaan alotella, kun 23.11. pitää kuvan olla sillä tekijällä. Miks mä aina lähden mukaan asioihin, joita en kuitenkaan jaksa tehdä loppuun?

Ja olen tietenkin lupautunut olla järjestämässä Kotkaan murder scene-foorumin MCR-miittiä joulukuulle. Mikäli joku sitä mun kanssa suunnittelee, muuten ei mitään tule. Mutta kun mielikuva ihmisistä tonttu-lakit päässä on niin ihana 8'DD

Briette

// Sain tehtyä itelleni uuden ulkoasun tänne 8'DD